Kroz historiju su uvijek postojali uzori i sljedbenici. Pretežno su to bili vođe, kraljevi, vladari, poznati glumci, pjevači i umjetnici. Svi oni su imali ugled, popularnost i mnogo ljudi ih je slijedilo vezano za stil, odjeću, putovanja, profesiju kojom se bave ili njihov cjelokupan način života.
Danas to možemo zamjeniti jednom rječju influenser.
influenser je osoba koja posjeduje popularnost i kredibilitet. Kroz svoj sadržaj, najčešće na društvenim mrežama utiče na razmišljanja i viđenja velikog broja ljudi.
influenseri su često i dio influenser marketinga, gdje promoviraju proizvode, usluge i ideje za određene kompanije u cilju šireg dosega publike.
Da postanete influenser nije potrebno formalno obrazovanje, stoga svako bira sferu i kategoriju koja ga zanima i o kojoj želi govoriti.
Danas postoji mnogo različitih područja o kojima govore influenseri, a najpopularniji su:
make up tutorijali, putovanja, gastronomija,roditeljstvo, fitness, moda, gejming, zabava.
Najpopularniji influenseri koje je karijera odvela na drugi kraj svijeta su:
Sabrina Tubić, koja pravi make up tutorijale, a od nedavno joj je sadržaj vezan za roditeljstvo. Zahvaljujući influnecingu Sabrina danas živi u Dubaiju gdje snima klipove na bosanskom i na engledkom jeziku.
Kristijan Iličić je poznati influenser čije je područje influensinga putovanja. Posjetio je države u kojima su se vodili ratovi i ugrozio svoju sigurnost, ali je tada dobio i najviše publike.
Kada je u pitanju zdrava ishrana jedan od posjećenijih profila je nutricionizam.ba koji vodi nutricionistkinja Marizela Šabanović.
Influenser koji nasmijava i zabavlja veći dio populacije je Sead Hrustanović sa svojim humorističnim sadržajima o jednoj tipičnoj balkanskoj porodici.
Biti influenser znači biti spreman na pozitivne, ali i negativne komentare.
Mnogi influenseri sa svojim pratiteljima dijele privatne stvari iz svog života, što ostavlja dosta prostora za negativne komentare, vrijeđanja, prozivanja i govor mržnje koji se počinje širiti među komentarima.
Naravno, ovo samo može biti trik, gdje influenseri namjerno prouzrokuju takve rekacije u komenatarima radi sticanja većeg broja pratitelja i popularnosti.
S druge strane može loše uticati na osobu (influensera) što može dovesti do teških psihičkih stanja, depresije, anksioznosti i slično.
Postoje više primjera gdje influenseri nisu mogli izdržati pritisak javnosti što je na kraju završilo sa tragedijom, odnoso samoubistvom.
Koje influensere vi pratite?

Instagram-Influencer-marketing-tutorial.jpg

 

OSTAVITI ODGOVOR