GRAĐANIN NOVINAR: Kako se vi osjećate na društvenim mrežama tokom predizborne kampanje?

0
132

Piše: ET

Noć uoči početka službene predizborne kampanje analiziralasa sam na Facebook-u službene stranice političkih aktera ovogodišnjih lokalnih izbora u BiH. Shvatila  sam da,  dok su Barack Obama i Donald Trump svoje predsjedničke izbore dobili dobrim dijelom zahvaljujući komunikaciji i kampanji putem društvenih mreža, političari i političke stranke u BiH očito još uvijek ne znaju ni “pertle svezati”, a kamoli hodati u obući marke Social Media.

Naime, ako “zađemo” samo po FB-profilima nekih od ‘’najmnogoljudnijih’’ političkih subjekata u BiH, samim tim i najjačim na političkoj sceni i najbogatijim – a najavljeno je da će najveći dio kampanja zbog koronavorusa biti na društvenim mrežama – bilo bi za očekivati da imaju ljude koji imaju osjećaj za vizualnu komunikaciju, koje znaju prezentovati informacije o programu stranke kao jednoj od osnovnih referenci za pridobivanje povjerenja i glasova, koji znaju definsiati  slogan, važnu poruka, objasniti lokalne teme kojima bi se trebali baviti…. Bilo bi za očekivati, ali… Slijedi veliko razočarenje: sve već viđeno, neadekvatno, nadrealno, komično, blijedo, neuvjerljivo! Sve poruke, slogani i sadržaji koji se uopšte ne bave temama važnim za lokalnu zajednicu, za čovjeka kao osnovnu jedinicu društva u toj lokalnoj zajednici!

Kod nekih na FB-coverima video spotove o državnosti BiH; kod drugih nesuvisli slogani iz kojih možete zaključiti da vam je neko na usluzi da nam pospremi sobu; treći pak putem fotografija, video-sadržaja ili tekstove na teme nekog drugog vremena i mjesta veličaju lik i djelo lidera svoje stranke; četvrti promovišu obljetnicu strane, a peti…  nemaju ništa!

Elem –  šteta je već učinjena, plakati su isprintani i okačeni, glave vise na banderama, na tramvajskim i autobuskim stajalištima, trgovima; video spotovi su urađeni i objavljeni,  oglasi i nesmislene poruke i neadekvatne komunikacije prema krajnjim korisnicima koji će svakako glasati već u pokretu – plaćeni! Kako god –  novac poreskih obveznika potrošen je na još jedan tridesetodnevni predizborni cirkus, a da ne znamo zašto!

Na žalost ne preostaje nam ništa drugo nego budimo odgovorni: što više ostajmo kućama, pratimo kampanju online i uživajmo – najbolje tek dolazi!

NAPOMENA:

Objavljeni sadržaj i komentari na web stranici IMEP.ba su odgovornost autora sadržaja (fizičke ili pravne osobe) i ne reflektuje ciljeve ili stavove Programa osnaživanja nezavisnih medija (IMEP), CPCD-a ili OTVORENE MREŽE.
Sve komentare i sadržaje, prije nego budu vidljivi na portalu, mora odobriti administrator.
Svi sadržaji, kao i stavovi i mišljenja komentatora, odražavaju stavove i mišljenja isključivo onih koji ih postavljaju. Redakcija IMEP.ba je dužna da u slučaju komentara koji izazivaju rasnu, nacionalnu ili vjersku mržnju, te potiču na nasilje, ukloni neprimjereni sadržaj i nadležne organe obavijesti o pristiglom komentaru.

 

OSTAVITI ODGOVOR