GRAĐANIN NOVINAR: Kako se vi osjećate na društvenim mrežama tokom predizborne kampanje? 396 Piše: ET Noć uoči početka službene predizborne kampanje analiziralasa sam na Facebook-u službene stranice političkih aktera ovogodišnjih lokalnih izbora u BiH. Shvatila sam da, dok su Barack Obama i Donald Trump svoje predsjedničke izbore dobili dobrim dijelom zahvaljujući komunikaciji i kampanji putem društvenih mreža, političari i političke stranke u BiH očito još uvijek ne znaju ni “pertle svezati”, a kamoli hodati u obući marke Social Media. Naime, ako “zađemo” samo po FB-profilima nekih od ‘’najmnogoljudnijih’’ političkih subjekata u BiH, samim tim i najjačim na političkoj sceni i najbogatijim – a najavljeno je da će najveći dio kampanja zbog koronavorusa biti na društvenim mrežama – bilo bi za očekivati da imaju ljude koji imaju osjećaj za vizualnu komunikaciju, koje znaju prezentovati informacije o programu stranke kao jednoj od osnovnih referenci za pridobivanje povjerenja i glasova, koji znaju definsiati slogan, važnu poruka, objasniti lokalne teme kojima bi se trebali baviti…. Bilo bi za očekivati, ali… Slijedi veliko razočarenje: sve već viđeno, neadekvatno, nadrealno, komično, blijedo, neuvjerljivo! Sve poruke, slogani i sadržaji koji se uopšte ne bave temama važnim za lokalnu zajednicu, za čovjeka kao osnovnu jedinicu društva u toj lokalnoj zajednici! Kod nekih na FB-coverima video spotove o državnosti BiH; kod drugih nesuvisli slogani iz kojih možete zaključiti da vam je neko na usluzi da nam pospremi sobu; treći pak putem fotografija, video-sadržaja ili tekstove na teme nekog drugog vremena i mjesta veličaju lik i djelo lidera svoje stranke; četvrti promovišu obljetnicu strane, a peti… nemaju ništa! Elem – šteta je već učinjena, plakati su isprintani i okačeni, glave vise na banderama, na tramvajskim i autobuskim stajalištima, trgovima; video spotovi su urađeni i objavljeni, oglasi i nesmislene poruke i neadekvatne komunikacije prema krajnjim korisnicima koji će svakako glasati već u pokretu – plaćeni! Kako god – novac poreskih obveznika potrošen je na još jedan tridesetodnevni predizborni cirkus, a da ne znamo zašto! Na žalost ne preostaje nam ništa drugo nego budimo odgovorni: što više ostajmo kućama, pratimo kampanju online i uživajmo – najbolje tek dolazi! NAPOMENA: Objavljeni sadržaj i komentari na web stranici IMEP.ba su odgovornost autora sadržaja (fizičke ili pravne osobe) i ne reflektuje ciljeve ili stavove Programa osnaživanja nezavisnih medija (IMEP), CPCD-a ili OTVORENE MREŽE. Sve komentare i sadržaje, prije nego budu vidljivi na portalu, mora odobriti administrator. Svi sadržaji, kao i stavovi i mišljenja komentatora, odražavaju stavove i mišljenja isključivo onih koji ih postavljaju. Redakcija IMEP.ba je dužna da u slučaju komentara koji izazivaju rasnu, nacionalnu ili vjersku mržnju, te potiču na nasilje, ukloni neprimjereni sadržaj i nadležne organe obavijesti o pristiglom komentaru. POVEZANI ČLANCIVIŠE OD AUTORA edit Priča građana novinara 40 Free Spins No Deposit In Wild West At Slotica edit IMEP Završna konferencija “Pusti priču da živi” edit IMEP Istraživanje: Uloga i značaj građanskog novinarstva u BiH edit IMEP Knjiga – MEDIJSKO PRAVO: OKVIR ZA SLOBODNO I ODGOVORNO DJELOVANJE MEDIJA edit IMEP Odgovori na pitanja – Javni poziv „Nabavka i brendiranje promotivnih materijala“ edit IMEP OTVOREN JAVNI POZIV ZA OUTDOOR OGLAŠAVANJE OSTAVITI ODGOVOR Odustati od odgovoraPrijavite se da ostavite komentar Connect with: POPULARNO edit Šta je Media Lab? 13.11.2017. edit Nagovorite ljudima nove epizode 02.05.2018. edit IZ UGLA GRAĐANA-NOVINARA: Ovo je BiH, mladi odlaze, Arapi dolaze! 11.04.2018. edit IMEP RADIONICA U SARAJEVU: Predstavljanje modela građani-novinari 22.02.2018. Učitati više Posljednje vijesti edit Priča građana novinara 40 Free Spins No Deposit In Wild West At Slotica edit IMEP Završna konferencija “Pusti priču da živi” edit IMEP Istraživanje: Uloga i značaj građanskog novinarstva u BiH edit IMEP Knjiga – MEDIJSKO PRAVO: OKVIR ZA SLOBODNO I ODGOVORNO DJELOVANJE MEDIJA Pratite nas na društvenim mrežama:6,743LikesLikes1,416SljedbeniciPratite1,028SljedbeniciPratite2,390PretplatnikaPretplati se