GRAĐANIN NOVINAR: “Muštuluk” iz BH Telecom-a

1
248

Piše: Azra22

BH Telecom, javno preduzeće sa više stotina hiljada pretplatnika, od 1. matra uvodi novi namet – plaćanje 3,90 KM za izvještaj o ostvarenim pozivima ili listing. Neće plaćati samo onaj ko do određenog datuma nazove i otkaže tu uslugu.

Na prvi pogled možda to i nije veliki iznos, ali kada uzmemo u obzir da će oni koju budu plaćali za godinu dana za ovaj namet dati skoro 50 KM – to više i nije tako bezazleno. A ako tih blizu 50 KM pomnožimo sa brojem pretplatnika – to su stotine hiljada KM!

Više od toga ljuti činjenica da je ova informacija objavljena samo na web stranici BH Telecoma dok je vrlo mali broj medija prenio vijest.

O čemu se onda radi? O zloupotrebi položaja jer veliki broj pretplatnika neće na vrijeme  dobiti informaciju ili nakon prosječno 10 sati rada neće naći ovakve i slične infomacije. Zašto operater nije uz svaki račun za telefon dostavio i ovu obavijest i zašto nije objasnio razloge za ovu promjenu u naplati usluga? Zanimljivo je da ovu infromaciju BH Telecom nije objavio, naprimjer, na svom FB-profilu ili poslao poruku korisnicima jer porukice od našeg dragog operatera dobivamo jednako često kao i od roditelja koji istinski brinu o nama (ko ih ima).

Valjda je njihova logika da što manje ljudi vidi – više će se zaraditim a para vazda treba. Eno prema podacima za 2018. godinu (za 2019. još nisu objavljeni) dobit BH Telecoma je pala za više od 5 posto u odnosu na godinu ranije, pa to valjda treba nadoknaditi i kako drugačije nego preko leđa korisnika!

U obavještenju se naglašava kako će nastaviti dostavljati mjesečne izvještaje (i naplaćivati ih)  dok korisnik ne podnese zahtjev za deaktivaciju usluge ili pozovete 1444.
„Ukoliko ne želite od 1.3.2020. plaćati navedeni iznos naknade potrebno je da dodatnu uslugu Detaljni izvještaj o pozivima/saobraćaju putem pošte odjavite“, piše u obavještenju BH Telecoma na njihovoj web-strani. Važno je reći da postoji opcija dostavljanja izvještaja na e-mail koja je besplatna, ali šta od toga imaju stariji korisnici koji nemaju internet i koji štede na svakom pozivu?

Lično sam lojalna ovom operateru godinama, zbog naziva ili marketinga – ne znam ni sama, a možda sam samo lijena za promjenu operatera, ali nakon ovoga ću razmisliti da li je vrijeme da stari dobro poznati broj zamijenim novim ili da promijenim operatera i sačuvam stari broj. Ne radi se više o novcu, već o načinu na koji se ovakve stvari plasiraju ili bolje rečeno – kriju i kako se korisnici zloupotrebljavaju. Zato dragi korisnici požurite, nazovite i spasite svoj već prazan džep od dodatnog pražnjenja. Uostalom na web-stranama za lifestyle i samopomoć upozoravaju da je jedan od načina na koji bespotrebno trošimo novac upravo odjava pretplata za različite usluge koje zaboravimo napraviti.

NAPOMENA:

Objavljeni sadržaj i komentari na web stranici IMEP.ba je odgovornost autora sadržaja (fizičke ili pravne osobe) i ne reflektuje ciljeve ili stavove Pograma osnaživanja nezavisnih medija (IMEP), CPCD-a ili OTVORENE MREŽE.

Svi komentari i sadržaji se prethodno moraju odobriti od strane administratora prije nego budu vidljivi na portalu.

Svi sadržaji kao i stavovi i mišljenja komentatora odražavaju stavove i mišljenja isključivo onih koji ih postavljaju. Redakcija IMEP.ba je u slučaju komentara koji izazivaju rasnu, nacionalnu ili vjersku mržnju, te potiču na nasilje dužna obavijestiti nadležne organe o takvom pristiglom komentaru, te isti ukloniti čim bude uočen ili prijavljen.

 

1 komentar

  1. Azra, hvala do neba 🙂
    Upravo sam odjavila ovu “uslugu” i tražila da mi listing šalju na e-mail adresu.

    Da nisam pročitala tvoj članak ne bih imala pojma šta nam sprema BH Telecom i vjerovatno bih se neprijatno iznenadila pregledom martovskog računa. Zaista su dobro sakrili obavještenje, a tvoja priča je pravi primjer snage građanskog novinarstva!

OSTAVITI ODGOVOR