Danas, 27.11.2019. u prostorijama Centra za promociju civilnog društva (CPCD), a u okviru Programa osnaživanja nezavisnih medija – IMEP, održana radionica o osnovama Facebook-a kao marketing alata.

Živimo u vremenu kada se veliki dio naše komunikacije obavlja putem društvenih mreža. Baš kao i komunikacija, promocija i oglašavanje danas su postali digitalni i sve više se kreću u tom smjeru.

Kada govorimo o marketingu na društvenim mrežama, onda tu zaista prednost moramo dati Facebook-u. Dosadašnje prakse su pokazale da ova društvena mreža definitvno prednjači kada je online marketing u pitanju, a u prilog tome idu i podaci koji govore da danas postoji preko milijardu korisnika Facebook-a.

Sve ove informacije bile su motiv da održimo radionicu „Facebook kao marketing alat“, čiji je cilj bio upoznati učesnike sa osnovnim konceptima rada Facebook-a kao alata za oglašavanje. Učesnici su imali priliku naučiti kako kreirati Facebook poslovnu stranicu i plasirati sadržaj na istu.

Na radionici je poseban akcenat stavljen na Facebook oglašavanje, te dnevno održavanje stranice. Prisutnima je predstavljen pregršt alata koji olakšavaju održavanje Facebook stranice i omogućavaju efikasno pozicioniranje.

Nakon radionice učesnici su dobili praktični zadatak da kreiraju reklamu povodom održane radionice. Na taj način učesnicima je pružena prilika da primjene stečeno znanje.

Radionica na istu temu će se realizovati i u mjesecu decembru. Za više informacija pratite naše društvene mreže kao i web stranicu.

IMEP je petogodišnji USAID-ov program koji podržava nezavisnost medija i slobodu izražavanja u BiH jačanjem održivosti medija, podizanjem kvaliteta medijskog sadržaja, izgradnjom kompetencija novinara, pružanjem pravne podrške medijima i novinarima, kao i aktivnim uključivanjem građana i građanki u medijski prostor, uz snažnu promociju nezavisnih medijskih glasova u BiH.

 

OSTAVITI ODGOVOR