Održana radionica „Branding i dizajn u multimediji“

0
70

U srijedu, 16.10.2019. u prostorijama Centra za promociju civilnog društva (CPCD), a u okviru Programa osnaživanja nezavisnih medija – IMEP, održana je radionica pod nazivom „Branding i dizajn u multimediji“.

Brendiranje je, po definiciji, marketinška praksa u kojoj kompanija stvara ime, simbol ili dizajn koji je lako prepoznatljiv. Ovo pomaže identificirati proizvod ili uslugu i razlikovati ga od ostalih proizvoda i usluga. Kada je riječ o novinarstvu, branding se odnosi na kreiranje priča i drugog sadržaja koji naglašava vrijednost kompanije ili organizacije iz različitih gledišta.

Imajući u vidu da sa napretkom tehnologije sve više profesija zahtijeva znanje iz brandinga i dizajna, upravo je radionica održana u CPCD-u imala za fokus branding i dizajn u multimediji. CPCD već duži period organizuje različite radionice, korisne ne samo za ljude koji se bave novinarstvom, već i za studente, blogere, vlogere i građane novinare.

Multimedijalni umjetnik, art direktor, dizajner, producent i dobitnik New Voices granta iz Sarajeva, Peđa Kazazović govorio je o jednostavnim pravilima i tehnikama koje se mogu koristiti kako bi se kreirali vrhunski medijski sadržaji. Na taj način, pokazao je kako je moguće raditi i na brendiranju kompanije, proizvoda ili usluge.

„Najbitnije je da znate svoj modus funkcionisanja“, istakao je Peđa tokom radionice, kao jedan od najbitnijih aspekata ne samo brandinga, već i života.

Radionica je bila interaktivnog karaktera, te su učesnici bili u prilici da postavljaju pitanja i aktivno učestvuju u istoj. Tokom radionice, Peđa je predstavio svoj dokumentarni film „Prostor“ koji je snimio mobilnim telefonom, te je pokazao da se i sa “običnim telefonom“, kao jednostavnim alatom, mogu napraviti jednako kvalitetni sadržaji kao i sa profesionalnim alatima, poput profesionalnih fotoaparata i kamera.

Put razvoja ideje, predprodukcijska faza, produkcija, tehnike snimanja, trikovi samog branding-a te korisni linkovi bile su samo neke od tema koje su predstavljene tokom radionice. Predavač se osvrnuo i na neke bitne tehnike u brandingu i multimediji kao što su svjetlost, kontrast, čekanje pravog trenutka, te je istakao da fokus ne treba biti na savršenosti, već na jednostavnosti.

IMEP je petogodišnji USAID-ov program koji podržava nezavisnost medija i slobodu izražavanja u BiH jačanjem održivosti medija, podizanjem kvaliteta medijskog sadržaja, izgradnjom kompetencija novinara, pružanjem pravne podrške medijima i novinarima, kao i aktivnim uključivanjem građana i građanki u medijski prostor, uz snažnu promociju nezavisnih medijskih glasova u BiH.

 

OSTAVITI ODGOVOR