Okrugli sto „Imam ideju“: Od ideje do realizacije!

0
75

U srijedu 2. oktobra, u prostorijama My Face-a, održan je okrugli sto „Imam ideju“, kao dio realizacije istoimenog projekta podržanog od strane USAID-ovog Programa osnaživanja nezavisnih medija kojeg implementiraju Centar za promociju civilnog društva i Otvorena mreža.
Kada se želi pokrenuti biznis, nije neophodna diploma, gomila novca ili poslovno iskustvo. Dovoljno je samo imati ideju i određeni plan, a sve to dokazali su i poduzetnici koji su prisustvovali okruglom stolu „Imam ideju“.
Najprije se prisutnima obratila voditeljica Lana Stanišić, koja je ukratko predstavila program konferencije. Nakon toga, uvodne riječi dao je Senad Hadžifejzović, osnivač Face TV-a, koji nije skrivao oduševljenje.
Centar za promociju civilnog društva, organizacija koja pruža kvalitetne programe i usluge za podršku razvoju civilnog društva, već godinama podržava projekte poput ovog te je uzeo učešće i u ovom događaju.
„Centar za promociju civilnog društva pokušava podići kvalitet medijskog sadržaja, a to ne radimo samo kroz program finansiranja nego organizaciju edukacija koje proističu iz potreba medija i novinara, organizacijom panel diskusija i uvezivanjem pravosudne i medijske zajednice.
Posebno ističemo uključivanje građana i građanki u medijski prostor kojima također pružamo podršku kroz edukacije u okviru IMEP Media Lab-a. Svim pojedincima kao što su nezavisni novinari, vlogeri, blogeri, fotografi i građani koji žele da kreiraju medijske sadržaje koji su trenutno aktuelni, a tiču se građanske hrabrosti, aktivizma, pozitivnih priča i slično podršku pružamo kroz IMEP grant liniju koju zovemo New Voices“ kazao je Slaviša Prorok, menadžer projekta.
Na okruglom stolu su govorili i Edin Mehić, osnivač i vlasnik Kolektiva, Posao. ba i Networksa, zatim Mirza Mušija, v. d. direktora JU Kulturno-sportskog centra Kakanj, Mirza Adžemović, osnivač Fitness centra „My way“, Bane Radosavljević, vlasnik firme “Natura Oleum – essential oils” i Mirela Džinić, vlasnica prvog dječjeg bosanskohercegovačkog originalnog branda „Senses“.
„Preko 10 godina radila sam u banci, nakon čega sam odlučila izaći iz konfort zone, kako bih ostvarila svoj životni san – postati tekstilna kreatorka, čime se danas i bavim. Bila sam spremna upoznati sve aspekte poslovanja, od tehnologa pa nadalje, a sada uspješno poslujem na poziciji projekt koordinatora. Dvije godine su mi bile potrebne kako bih se otisnula u svijet poduzetništva, što sam u koncu i uradila, a sada već gotovo deset mjeseci živim od svog posla.“, kazala je Mirela Džinić, jedna od učesnica okruglog stola.
Zajednički zaključak jeste da u Bosni i Hercegovini uspjeh nije nemoguć i da su kao i svagdje potrebni trud i zalaganje, vjera u svoju ideju a dokaz najbolje ilustruju uspješne priče poduzetnika koji su prisustvovali okruglom stolu.

 

OSTAVITI ODGOVOR