IMEP – Održana edukacija za medije iz oblasti digitalnog marketinga

0
229

Protekla dva dana, u Sarajevu je održana prva dvodnevna edukacija za korisnike Media production grantova, u organizaciji IMEP-a. U ugodnoj atmosferi hotela Holiday učesnici su imali priliku da nauče nove strategije u oblasti digitalnog oglašavanja.

Tematika edukacije je kreirana u skladu sa rezultatima procjene organizacijskih kapaciteta medija (MOCA) u okviru prvog javnog poziva Media Production grant linije. Cilj edukacije je bio upoznati predstavnike medija sa novim pristupom oglašavanja, kako bi uspješno podigli vidljivost na društvenim mrežama.

Edukatori, Maher Al-Osta i Ena Maglić, su kroz primjere iz prakse otvorili nekoliko važnih tema i to, kako kreirati reklamne sadržaje na internetu, koje alate koristiti, te koje su tajne uspješnih online kampanja.

Prvi dan edukacije, učesnici su radeći u timovima kreirali sadržaje o prodaji životnog osiguranja, koristeći znanja i iskustva iz novinarske prakse, a opet vodeći računa o elementima digitalnog oglašavanja, kao što su korištenje ključnih riječi i ispravno targetiranje potencijalnih korisnika. Jedan od timova napravio je video kojim je pokazao kako reklamiranje može da bude profitabilno i društveno angažirano, ukoliko se  obrađuju teme od šireg društvenog značaja.

Tokom drugog dana edukacije učesnici su imali priliku vidjeti praktične primjere dobro osmišljenih kampanja na vodećim društvenim mrežama kao što su Facebook, Instagram, LinkedIn i druge. U aktivnoj diskusiji učesnici su iznosili svoja zapažanja i prepreke s kojima se svakodnevno suočavaju. Edukator Maher Al-Osta, dodao je da je najteže mijenjati navike, ali da mediji moraju razumjeti kako je ovo vrijeme digitalne ere, te da je neophodno da se prilagođavaju potrebama tržišta i izmijenjenim navikama većeg dijela populacije.

 „Ne postoji univerzalan recept za oglašavanje, već mi kao mediji moramo poznavati svoju publiku i njihove navike, a zahvaljujući ovoj edukaciji sam dobila alate kojima ću to nepogrešivo utvrditi“ istakla je jedna od učesnica edukacije Dženana Druško Karup.

Ova edukacije je temelj za narednu dvodnevnu edukaciju na kojoj će se govoriti o marketingu i prodaji u medijima. Pratite nas i dalje na našim društvenim mrežama kako bi bili u korak s novim vijestima o Programu osnaživanja nezavisnih medija.

#USAID #CPCDba #IMEP #digitalnimarketing #mediji

OSTAVITI ODGOVOR